Algemene vragen

Wanneer is de babykangoeroe open?

De Babykangoeroe heeft geen fysieke winkel. We zijn uiteraard altijd 24 op 24 beschikbaar met onze webshop. Maar hebben geen bakstenen winkel waardoor we ook geen openingsuren hebben.

Op bovenstaande contactgegevens zijn we altijd bereikbaar en heb je ook meteen binnen de 24 uur een antwoord. Het is mogelijk om producten af te halen maar dat doen we enkel en alleen op afspraak!

Kan ik genieten van een terugbetaling?

Ja, het is mogelijk om een terugbetaling te krijgen voor mijn diensten als Doula. Een aantal ziekenfondsen voorzien dit in hun aanbod.

Op dit moment kan het al via de volgende ziekenfondsen:

  • De voorzorg betaalt tot €300 indien beide ouders aangesloten zijn.
  • VNZ betaalt tot €300 terug (€100 per dag).
  • Partena betaalt tot €150 terug (€5 per uur)

Bestellen

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

 jeJe plaatst het product van je keuze in de winkelwagen door op de knop “in winkelmand” te klikken. 

Daarna kan je klikken op “Winkelmand bekijken” bovenaan de pagina of in de rechterbalk. Klik vervolgens op “Doorgaan naar afrekenen” en dan vul je al je gegevens in. Wij vragen wel om een account aan te maken zodat je ook zelf kan opvolgen wat er met je bestelling gebeurt. 

Duid aan hoe je wil betalen. Daarna bevestig je je bestelling door te klikken op de knop “bestelling plaatsen”. Na de betaling is je bestelling definitief en kan er niets meer gewijzigd worden.

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren?

Wil je meer informatie over het wijzigen of annuleren van een bestelling? Dan raden we je aan om contact op te nemen met onze klantendienst.

Kan ik producten bestellen die niet (meer) op de shop staan?

Om producten te bestellen die niet op de webshop te vinden zijn, neem je best even contact op met onze klantendienst.

We kunnen niet garanderen dat we het product ook effectief kunnen leveren maar we kunnen wel samen op zoek gaan naar een evenwaardig alternatief.

Betalen

Hoe kan ik betalen op de webshop?

We hebben voor volgende betaalmethoden gekozen:

– Bancontact, Ideal, Belfius, KBC, ING

– Kredietkaarten: Visa, Mastercard, American Express

Heeft de betaalmethode een invloed op de levertijd?

Ja, dat kan. Wij versturen onze pakjes pas nadat we een betaalbevestiging hebben gekregen van onze bank.

Bezorgen

Moet ik verzendkosten betalen? En hoeveel?

Ja, er worden verzendkosten aangerekend. Dit wordt bepaald door jouw verzendadres.

– Voor België betaal je €4,99 en gratis verzending vanaf €100.

– Voor Nederland betaal je €8,99 en gratis verzending vanaf €125.

Wanneer zal ik mijn bestelling ontvangen?

Zo snel mogelijk uiteraard!

Hebben we het artikel op voorraad dan wordt het ten laatste binnen de 48 uur opgestuurd. Maar je moet hierbij wel rekening houden met werkdagen. Bestel je op een zaterdag, zondag of feestdag dan kan het een dag opschuiven. Je wordt duidelijk op de hoogte gebracht wanneer je je pakketje mag verwachten.

Hebben we het artikel niet op voorraad of is het een artikel dat we enkel verkopen op bestelling, dan leveren we het binnen de 14 werkdagen aan huis. Je wordt hier via e-mail op de hoogte gebracht.

Zijn er problemen met de levering of heb je het na 14 werkdagen niet ontvangen? Neem dan zo snel mogelijk contact op via info@debabykangoeroe.be

Hoe kan ik zien of het product op voorraad is?

Op onze webshop staat duidelijk aangegeven of we het product nog op voorraad hebben.

Als dat niet het geval is, kan je het wel bestellen maar dan moeten wij het nog bestellen bij de leverancier. Je wordt dan op de hoogte gebracht wanneer je het zal ontvangen.

Hoe wordt mijn bestelling opgestuurd?

Het pakketje wordt altijd opgestuurd met Bpost aan Huis.
Wij bieden ook de mogelijkheid aan om het gratis te komen afhalen op afspraak.

Daarnaast bieden wij ook de mogelijkheid om het pakketje te laten leveren op een ander adres dan jouw adres. Een hele leuke cadeautip.

Wat gebeurt er met mijn bestelling als ik niet thuis ben.

Ben je niet thuis op het moment van de levering? Dan krijg je een briefje in je bus. Hierop staan de verdere stappen vermeld.

Het is mogelijk dat Bpost nogmaals langskomt maar het kan ook zijn dat je het moet ophalen in een postpunt.

Kan ik kiezen wanneer mijn pakje geleverd wordt?

Op dit moment is het niet mogelijk om zelf een levermoment te kiezen.

Retourneren

Kan ik mijn bestelling terugsturen?

Ja, dat kan maar wel binnen de 14 werkdagen na ontvangst van je pakket. Je mag het uiteraard uitpakken en  bekijken maar je mag het niet gebruiken.

Dus wens je het terug te sturen, dan moet je ervoor zorgen dat het volledig, ongebruikt en ook onbeschadigd terug bij ons komt.

Om het terug te sturen neem je het best contact op met ons via info@debabykangoeroe.be zodat we ervoor kunnen zorgen dat je correcte documenten hebt.

Moet ik betalen om mijn bestelling terug te sturen?

Ja, wij vragen dat je zelf instaat voor de retourneerkosten. Tenzij dit anders overeengekomen zou zijn natuurlijk. 

Je kan retourneren via Bpost. Het retouradres vind je hierboven. Het is ook mogelijk om het gratis terug te brengen maar dat kan dan enkel op afspraak.

Hoe snel wordt mijn retour verwerkt?

Wanneer wij het pakketje in goede orde hebben ontvangen, krijg je van ons een bevestiging dat het goed aangekomen is.

Nadat we je zending hebben gecontroleerd, wordt je geld teruggestort binnen de 14 werkdagen.

Indien er problemen zouden zijn, dan nemen wij zo snel mogelijk contact met je op!

Heb je andere vragen over "Retourneren"?

Neem dan contact op met onze klantendienst op info@debabykangoeroe.be

Pin It on Pinterest

Share This